Translate

środa, 26 grudnia 2012

Świąteczny czas ...

W tym roku po raz pierwszy od wielu lat stanęła u nas wymarzona żywa choinka. Przystrojona jest w ozdoby w przeważającym białym kolorze. Ozdoby te, to również w przeważającej części rękodzieło: aniołki, dzwoneczki, gwiazdki. Część z nich zakupiona, część podarowana. Ja niestety nie umiem posługiwać się szydełkiem i wyczarowywać nim cuda.
Zainspirowana bombkami, które robi moja znajoma ze skręcanego papieru, postanowiła spróbować. Wyszły śliczne i myślę, że przyszłym roku dorobię. Miałam ich znacznie więcej, ale dużo rozdałam, bo każdy, kto je zobaczył chciał choć jedną.
Sama również zrobiłam wszystkie stroiki i wianki. Może nie są tak piękne jak w katalogach, ale mnie ogromnie cieszą. A czas spędzony z dziećmi i ich radość przy tworzeniu - bezcenny.
























Pozdrawiam jeszcze Świątecznie i życzę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku !

8 komentarzy:

  1. Ślicznie świątecznie masz ozdobiony dom. Wieniec na drzwiach jest cudny. Miłego drugiego dnia Świat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rękodzieło, bardzo pomysłowe, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Olinko!
    Fantastyczne dekoracje.
    Zauroczyłaś mnie nimi.
    Twojemu postowi poświęciłam dłuuuugą chwilę.
    Wybacz, dawno nie byłam u Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie byłaś, bo i ja dawno nic nie pisałam :)
      Dziękuję ślicznie za miły komentarz :)

      Usuń
  4. No,no.....twierdzisz ze nic specjalnego....a gdzież tam.....!!!
    Ślicznie....pomysłowo....z duszą.....no cudnie masz w domku !!!
    Bardzo mi się podoba.....bardzo!!!
    (to znowu ja....hihihih....jak sie trzeba wpisać z imieniem?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choinka i dekoracje jeszcze troszkę pobędą, więc może skusisz się zobaczyć osobiście .... :))

      Usuń