Translate

czwartek, 31 maja 2012

Zakupy małe i duże :)


Miniony tydzień był bardzo obfity w zakupy roślinne, zarówno internetowe jak i w centrach ogrodniczych.
W poniedziałek wybraliśmy się z mężem do 'pewnego zagłębia szkółkarskiego' :) a tam wiadomo ... (nie będę reklamować.0 Rośliny ledwo zmieściły się w samochodzie. Już myślałam, że będę musiała wracać autobusem. Nie jestem w stanie wszystkiego pokazać. Pokażę kilka wybranych ...

To niewątpliwie moja największa radość Klon jawor 'Eskimo Sunset'



I kilka pozostałych






Zakupy dokonane przez internet, z których jestem bardzo zadowolona: Szałwie muszkatołowe, dzwonki różne, świecznica ...


Koleje zakupy, głównie żurawkowe, ale też i brunnerowe i inne :)
Tu ogólnie


I kilka wybranych, moim zdaniem bardzo ciekawych odmian

Heuchera 'Berry  Fizz'


Tiarella 'Skid's Variegated'


 Heuchera 'Hercules'


2 komentarze:

  1. Dziewczyno, Ty masz chyba hektary, a nie ogród:) Tyle pięknych kolekcji i jeszcze taaaakie zakupy,
    pozazdrościć:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy, jawor prześliczny, a tego ciapkatego wiąza przywiozłam w ubiegłym roku, też z zagłębia. Nigdzie go nie mogłam dostać, a jest naprawdę piękny.
    Taka refleksja mnie naszała...w tym roku nie kupiłam jeszcze żadnej żurawki :)

    OdpowiedzUsuń