Translate

poniedziałek, 26 marca 2012

Niedzielny spacer

Wczoraj pogoda już nie była taka piękna jak jeszcze w sobotę, ale nie zraziło mnie to, przed pójściem na spacer do lasu. 
Oczywiście zabrałam ze sobą aparat, bo bardzo liczyłam na to, że będą już kwitły wiosenne kwiaty. Miałam rację:) Zobaczcie co "upolowałam"

Przylaszczki to bezapelacyjnie moje ulubione wiosenne kwiaty lasu.






Miodunka - kwiatuszek, który najbardziej spodobał się moim dzieciom




 Kokorycz pełna dopiero nieśmiało rozwija pierwsze kwiaty




W słonecznych miejscach zaczynają kwitnąć pierwsze zawilce gajowe



I jeszcze takie, których nazw nie znam



4 komentarze:

  1. Troszkę to "niesprawiedliwe", że w ogrodach tak troszczymy się o roślinki, a one dość marnie wyglądają po zimie, a przyroda w lesie sama sobie daje radę i wygląda tak pięknie jak na Twoich zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz cudowny las, u mnie tylko zawilce, ale jak zakwitną to też jest pięknie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez bym chciała taki las :)
    Wiolu, wydaje mi się że to żółte to jakaś Złoć...tylko jaka ?... może polna ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Żółty kwiatuszek to złoć :-)

    OdpowiedzUsuń